zaterdag 17 september 2011

Dankzij de Bib...

...Ben ik weer beginnen lezen.
...Ga ik gezellig op stap met mijn man.
...Leer ik nog iedere dag bij.
...Kan ik de beurskoersen raadplegen op de computer.
...Staat mijn huis níet vol cd's.

Het zijn slechts enkele reacties van leners op de post-it wall van de bibliotheek.

Post-it wall? Welja, in de aanloop van de Bibliotheekweek 2011 (15 tot 23 oktober) willen we de veelzijdigheid van de bib in de verf zetten, vanuit het standpunt van de gebruiker — u dus! Kom je net van de balie, met je geleende materialen onder de arm, dan willen we je vragen toch nog even kort stil te staan in de inkomhal en op een post-it'je het volgende zinnetje aan te vullen: Dankzij de bib...


Want wat hebt u te danken aan de bib? Welke materialen en diensten van de bib draagt u een warm hart toe? Welke ontdekkingen of verrassingen dankt u aan de bib? Schrijf het op en deponeer het in de urne. Alle getuigenissen worden netjes verzameld. Met de witte en rode post-it's vormen we dan een reuzegroot bibliotheeklogo op onze wall.

De volgende weken verschijnen de leukste post-it's op Bibliotheek Wevelgem Blogt.


Natuurlijk hoef je niet per se naar de bibliotheek om uw dankbaarheid te luchten. Reageren kan ook gewoon op dit weblog. Klik op het tekstballonnetje rechtsbovenaan dit berichtje en stuur ons uw reactie door: Dankzij de bib...

0 reactie(s):